Yrittäjän ja sijoittajan ero?
perjantai 23. lokakuuta 2015
10
kommenttia
Olen palannut
sunnuntai 14. kesäkuuta 2015
5
kommenttia
En ole vuodenvaihteen jälkeen ehtinyt kirjoittaa uusia
juttuja. Sijoittaminekin on ollut tauolla. Kerron nyt missä olen ollut.
Seikkailuun!
keskiviikko 19. marraskuuta 2014
5
kommenttia
Olen aiemmin kertonut käynnistäväni yritystä, mutten sen
enempää. Julkaisimme ensimmäisen lehdistötiedotteemme ja meistä on jo
ilmestynyt juttuja. Yritys on siis julkinen ja voin viimein kertoa siitä.
Sijoitin amerikkalaiseen teleoperaattoriin
tiistai 10. kesäkuuta 2014
39
kommenttia
Atlantic Tele-Network (ATNI) omistaa tukiasemia
Yhdysvaltojen haja-asutusalueilla, valokaapelia itärannikolla, Guyanan
suurimman teleoperaattorin ja kännykkäverkon Karibialla. Ennen muuta kuitenkin
yrityksen pääomistajat ovat loistavia allokoimaan pääomaa.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)








